preu xapes/plaques de cava

Colnect, connexió de col·leccionistes

Colnect proporciona un catàleg de col·lecció complet.

Colnect li permet gestionar fàcilment la seva Col·lecció personal.

主题已锁定
Collector Avatar
despertaferres
Amateur Collector
帖子:72
注册时间: 1 year ago
联系: 联系 despertaferres

preu xapes/plaques de cava

帖子despertaferres »

Hola. No se si queda algú per aquí... volia consultar-vos una cosa... l'altre dia estava fent un intercanvi i hem va proposar/preguntar a quin preu l'hi vendria les xapes (o les plaques de cava, no ho se)

que li interessaven ... jo vas contestar 3 per un euro ... i hem va dir que ho trobava molt car ... si ell m'hages dit 4 per un euro o 5 potser hauria acceptat ... però hem va quedar el dubte ... vosaltres ho trobeu molt car?... la veritat es que no se ni quines eren les que l'interessaven.. jo quan vaig al mercadet si hem diuen aquest preu ho trobo raonable .... però no se... potser és car ... que en penseu?

Collector Avatar
ferriferri
Junior Collector
帖子:19
联系: 联系 ferriferri

帖子ferriferri »

Hola, jo no les col·lecciono, encara que en tinc un centenar, ho arreplego tot jo,

però el meu cunyat es un obsés, en te mes de 3000, i parlant em va dir que n'ha comprat pagant mes de 30 euros, encara que la majoria no estandars li costen entre 50 cèntims i u euro.

a mes he buscat aquí a colnect, i fora de alguns molt usuals a 20 o 30 cèntims, la majoria valem mes de 1 euro

Collector Avatar
despertaferres
Amateur Collector
帖子:72
联系: 联系 despertaferres

帖子despertaferres »

Gràcies ferriferri... jo també vaig mirar el preus del mercat de colnect... per això hem va estranyar la seva resposta.

Collector Avatar
ferriferri
Junior Collector
帖子:19
联系: 联系 ferriferri

帖子ferriferri »

quant tingui temps ( difícil ) escanejaré les que tinc per si alguna t'interessa

主题已锁定

回到 “Català”